خدمات پورتال پوبان برای رشته پرستاری

خدمات پورتال پوبان برای رشته پرستاری

خدمات پورتال پوبان برای رشته پرستاری

خدمات پورتال پوبان برای رشته پرستاری

خدمات پورتال پوبان برای رشته پرستاری

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

ویرایش مقالات انگلیسی پرستاری


ویرایش مقالات انگلیسی پرستاری از جنبه نگارشی و گرامری یکی از خدمات گروه پرستاری پورتال پویان می باشد. در صورتی که مقاله ای به زبان انگلیسی نگارش نموده اید و مقاله نیازمند ویرایش از نظر نگارشی و گرامری است، میتوانید کار ویرایش مقاله انگلیسی پرستاری خود را به ویراستاران گروه پرستاری ما بسپارید. یا اگر مقاله خود را به یک ژورنال ارسال کرده اید و مجله بر زبان مقاله اشکال وارد کرده است، گروه پرستاری ما می تواند ویرایش مقاله انگلیسی پرستاری شما را انجام دهد.

ادیت مقالات انگلیسی پرستاری چه مقالاتی که قصد ارسال آن ها به یک مجله ISI را دارید و چه مقالات کنفرانس توسط گروه پرستاری ما پذیرفته می شود. برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ویرایش مقاله خود را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش ویرایش مقاله ، هزینه و زمان تحویل به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. راهنمای ارسال سفارش ویرایش مقاله را مشاهده نمایید.

اگر چنانچه مقاله پرستاری خود را به زبان فارسی نگارش نموده اید، گروه مترجمان پرستاری ما می تواند مقاله شما را به زبان انگلیسی ترجمه نمایید. برای مشاهده توضیحات بخشترجمه فارسی به انگلیسی مقالات پرستاری را ملاحظه نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

  • محمد رضایی

ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی پرستاری شامل ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات پرستاری، ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های رشته پرستاری، ترجمه انگلیسی به فارسی پایان نامه های پرستاری و ترجمه سایر متون تخصصی انگلیسی رشته پرستاری توسط مترجمان پرستاری پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) به طور تخصصی و با حفظ مفاهیم علمی انجام می گیرد.

خدمات مربوط به ترجمه انگلیسی به فارسی پرستاری گرایش داخلی جراحی، ترجمه انگلیسی به فارسی پرستاری گرایش کودکان، ترجمه انگلیسی به فارسی پرستاری گرایش روان پرستاری، ترجمه انگلیسی به فارسی پرستاری گرایش بهداشت و ترجمه انگلیسی به فارسی پرستاری گرایش مدیریت در پورتال پویان ارائه می شود.

ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی پرستاری توسط فارغ التحصیلان رشته پرستاری صورت می گیرد. به این ترتیب، در حین ترجمه انگلیسی به فارسی متن پرستاری، هم اصطلاحات درست ترجمه شده و هم به دلیل آشنایی مترجم با مباحث، انتقال مطلب به درستی صورت می گیرد و از نوشتن جملات مبهم خودداری می شود. در نتیجه حاصل کار ترجمه ای سلیس، تخصصی و روان خواهد بود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را ببینید.

گروه پرستاری علاوه بر ترجمه متون انگلیسی پرستاری، ترجمه مقالات و متون فارسی رشته پرستاری و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی پرستاری را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات پرستاری و ویرایش مقالات انگلیسی پرستاری را ملاحظه کنید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.
  • محمد رضایی

جهت ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات پرستاری، دپارتمان ترجمه پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) از مترجمان زبده فارسی به انگلیسی پرستاری استفاده می کند. ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات پرستاری می بایست توسط مترجم آشنا به موضوع مقاله صورت گیرد. اگر مترجم بر اصطلاحات تخصصی تسلط داشته و بر مفاهیم علمی اشراف داشته باشد، ترجمه به طور تخصصی و با انتقال صحیح مفاهیم صورت می گیرد. هم ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ISI که قصد ارسال آن به مجلات بین المللی را دارید و هم مقالات مربوط به کنفرانس های پرستاری توسط پورتال پویان انجام می شود.

خدمات مربوط به ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله پرستاری گرایش داخلی جراحی، ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله پرستاری گرایش کودکان، ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله پرستاری گرایش روان پرستاری، ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله پرستاری گرایش بهداشت و ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله پرستاری گرایش مدیریت در پورتال پویان ارائه می شود.

علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات پرستاری، ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های پرستاری، ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های رشته پرستاری و ترجمه فارسی به انگلیسی سایر متون تخصصی رشته پرستاری توسط مترجمان پرستاری پورتال پویان انجام می گیرد.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه کاربری، سفارش ترجمه خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه پرستاری علاوه بر ترجمه مقالات فارسی پرستاری، ترجمه مقالات و متون انگلیسی رشته پرستاری و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی پرستاری را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی پرستاری و ویرایش مقالات انگلیسی پرستاری را ملاحظه کنید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.
  • محمد رضایی

مقالات ترجمه شده پرستاری


در ادامه همین صفحه مقالات ترجمه شده پرستاری برای دانلود از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) ارائه شده اند. در لیست مقالات ترجمه شده پرستاری می توانید عنوان انگلیسی مقاله پرستاری، عنوان فارسی مقاله پرستاری و سایر مشخصات مقاله پرستاری اعم از ناشر و نویسنده مقاله پرستاری، حجم و تعداد صفحات فارسی و انگلیسی مقاله پرستاری را مشاهده نمایید. شما می توانید با کلیک روی "دانلود رایگان مقاله انگلیسی" اصل مقاله ISI پرستاری یا اصل مقاله کنفرانسی پرستاری را به صورت رایگان دانلود نمایید. همچنین در صفحه مربوط به دانلود رایگان مقاله ISI پرستاری می توانید چکیده انگلیسی مقاله پرستاری و ترجمه فارسی چکیده مقاله پرستاری را ملاحظه نمایید. 

پس از دانلود رایگان مقاله ISI پرستاری و بررسی چکیده فارسی و چکیده انگلیسی مقاله پرستاری می توانید اقدام به خرید مقاله ترجمه شده پرستاری نمایید. برای خرید مقاله ترجمه شده پرستاری روی "خرید ترجمه فارسی و دانلود" کلیک نمایید. با این کار مقاله ترجمه شده پرستاری مورد نظر شما به سبد خرید اضافه خواهد شد. پس از تکمیل فرایند پرداخت می توانید مقاله ترجمه شده پرستاری مورد نظر خود را دانلود نمایید.

در ناحیه کاربری شما لینک مقاله ترجمه شده پرستاری فعال می شود. همچنین لینک دانلود مقالات خریداری شده به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. این مقالات ترجمه شده پرستاری به صورت تخصصی ترجمه شده و فایل ترجمه فارسی به صورت  Wordتایپ شده است. دانشجویان رشته  پرستاری می توانند از فایل Word ترجمه مقاله پرستاری در تحقیقات و پروژه های خود استفاده نمایند.

  • محمد رضایی

پرستاری

پرستاری رشته‌ای مستقل و شاخه‌ای از علوم پزشکی بوده که دانش آموختگان آن به عنوان عضوی از تیم سلامت در عرصه‌های مختلف مربوط به ارائه خدمات بهداشتی،آموزشی پژوهشی،مشاوره‌ای،پیشگیری،مدیریتی و حمایتی، مراقبت‌های درمانی و توانبخشی می‌پردازند. پرستاری رشته‌ای است که در کشور ما ناشناخته مانده است و بیشتر افراد با شنیدن نام پرستار تنها تزریقات و کمک‌های اولیه در ذهنشان نقش می‌بندد.  برخلاف این تصور ناقص، پرستار یک عضو مهم در تیم مراقبت بهداشتی است و نقش ارزنده ای در پذیرش، آماده سازی، مراقبت و حمایت‌های روحی، جسمی و اجتماعی بیمار دارد. تلاش پرستار برای پذیرش واقعیت‌ها و تطبیق با تغییرات بالقوه و پذیرش زندگی جدید و یا تحمل طول دوره درمان وظیفه سنگین و ارزنده پرستار است.

به این معنا که پرستار وظیفه مراقبت و حمایت از بیمار، وظیفه هماهنگی بین بیمار و پزشک و بیمار و خانواده بیمار (انتقال دهنده خواستها و نیازهای بیمار یا مددجو) ، مسوولیت مدیریت بخش (اولویت‌بندی برای رسیدگی به بیماران و تصمیم‌گیری به موقع در مورد بیماران اورژانسی) ، وظیفه آموزش به بیمار در جهت تطابق با مشکلات و ناراحتی‌های پیش‌آمده و وظیفه تحقیق درباره روشهای مراقبتی که اعمال کرده است و تحقیق بر روی نحوه کاهش تعداد روزهای بستری یک بیمار را بر عهده دارد. امروزه با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، حرفه پرستاری یک رشته علمی است و متخصص این رشته باید علوم بسیاری را فرا بگیرد و کاربرد آنها را در ارتباط با مریض بیاموزد.

گروه پرستاری پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) تلاش می کند تا یک محیط علمی و تجربی برای تبادل علوم و تجارب پزشکی فراهم نماید.

  • محمد رضایی

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • محمد رضایی

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • محمد رضایی
ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ